Diversos membres de Compromís per Ontinyent han participat en la concentració davant l’Ajuntament per exigir al govern de Rajoy els 200 milions d’euros compromesos en 2018 per al Pacte Estatal Contra la Violència de Gènere.

La concentració estava convocada a les 19.00 davant l’Ajuntament per exigir al govern de Rajoy els 200 milions d’euros compromesos en 2018 per al Pacte Estatal Contra la Violència de Gènere amb el lema #EnsHanFurtat120M.

Tenim una oportunitat de tornar a recuperar el carrer, ja ho vam fer el dia 8 de març i vam avisar que no seria la darrera. Aquesta vegada és la retallada de 120 milions en els Pressupostos Generals de l’Estat. Ens van prometre que posarien 200 milions d’euros compromesos en el Pacte Estatal Contra la Violència Masclista, i tan sols han posat 80.

El que està fent el Partit Popular i en especial en Ministre Montoro i la Ministra Montserrat, és abandonar a les dones que estant patint violència masclista.

Amb la seua retallada estan exercint violència institucional contra elles i una burla cap a totes les entitats signats d’aquest Pacte. Amb aquestos diners, (segurament necessitaríem inclús més) , podem salvar vides de dones, i de xiquets i xiquetes, i es poden fer moltes coses per sensibilitzar a la societat.

Per això és fonamental que mostrem el nostre rebuig com a partit feminista, a una mesura que considerem un robatori. M. Rajoy: On estan els diners?

El portaveu de Joves PV – Compromís Ontinyent, Nico Calabuig, manifestava al debat de ComarcalTV: “És innacceptable que si hi ha un Pacte d’Estat Contra la Violència Masclista el govern de Rajoy no el complisca deixant d’invertir 120 milions d’euros.”

“Les polítiques no poden basar-se només en una consigna ni en bones intencions sinò que necessiten d’un pressupost que el que faça siga dotar d’un contingut amb mesures concretes, i més en una problemàtica tan greu per a la societat com és la violència cap a les dones.”