BANNER WEB Primàries 1080

CANDIDATURES DEFINITIVES

CANDIDATS PRIMARIES

Candidatures a cap de llista

entrevista_joano_4

Joan Gilabert Oviedo

Sóc Joan Gilabert, vaig encetar la meua dedicació política ja fa uns quants anys, lluny dels partits convencionals, als moviments socials, en concret al moviment d’objecció de consciència.

Sempre he tingut dubtes, respecte d’on es fa avançar mes a la societat, si treballant als diferents moviments socials o treballant al partits convencionals, treballant a les institucions. Ara, amb COMPROMÍS, ho tinc clar. Almenys el COMPROMÍS pel que sempre he treballat. Una cooperativa política on tenim que estar representants i còmodes totes les sensibilitats que formem Compromís; un projecte que posa per davant l’interès general, el bé comú, les persones, el futur de la ciutat.

Pense que en aquest moment, aporte mes al projecte presentant-me per encapçalar la llista que no fent-ho. Puc aportar experiència, capacitat de treball, il·lusió i també coherència i compromís personal

M’agrada opinar, tindre criteri i treballar per canviar les coses que no m’agraden; amb el temps he après a escoltar, a raonar, a esforçar-me per entendre la gent que no pensa com jo; a esforçar-me per aplegar a acords; tot i continuant defensant radicalment allò en què crec, els meus principis, les meus conviccions de llibertat i justícia social.

No tinc vocació de líder, ni de que en lideren, aposte més pels equips de treball; he treballat a gust a segona fila i també a primera.

Estic preparat per assumir la responsabilitat d’encapçalar un projecte, un equip de gent, que amb el vostre suport tindrà que assumir la gestió de la ciutat d’Ontinyent a partir del 2015. Una ciutat amb molts reptes que sabrem superar.

Tot és possible, el canvi valencià també; però encara hem de treballar molt i cal el millor equip.

Salutacions cordials

Candidatures a la llista

vicent5

Vicent Xavier Vila i Mas

Sóc Vicent Xavier Vila. Em vaig incorporar al projecte en primera persona al 2009, donant relleu als companys Rafa Francés i Joan Cambra. Van ser dos anys durs, condemnat a l’ostracisme de la majoria absolutista del PP d’Ontinyent. El primer any sense cobrar cap sou, i des del 2010 a les eleccions al 33% de jornada.

Ara després de quasi 6 anys, 2 a l’oposició i quasi 4 governant en aquesta legislatura, trobe que ja és hora de canviar de cicle. Vull anunciar-vos que em presente per anar en la llista de Compromís a les eleccions municipals del maig de 2015, il·lusionat per acompanyar a la candidata o candidat i la resta de les persones que componguem finalment la llista.

Sóc llicenciat en Història i tinc un Màster en formació del professorat, a més sóc tècnic electrònic amb una experiència de 15 anys treballant al sector privat, no vull ser un polític professional i trobe que totes les persones que es dediquen han d’haver treballat “en la vida real”.

silvia

Sílvia Urenya Reguart

A grans trets, sóc sincera i lleial, treballadora i cabuda, creient de l’única religió vàlida: el que no vulgues per a tu, no ho vulgues per a ningú.

He aprés a lluitar pel que crec i a sentir-me companya d’aquelles persones que lluiten pel mateix que jo. Ferma defensora d’allò públic, crec en l’educació pública, l’única que garanteix la igualtat en tots els sentits, l’única que és per a totes i tots i pilar absolut de tota societat. El respecte pel medi ambient, part indiscutible de l’educació ha de ser un objectiu prioritari, igual que la defensa del que és nostre, de la nostra llengua i la nostra cultura. Crec que la política és un servei del poble i per al poble, qui ha de tindre sempre la primera i l’última paraula.
Estime el meu poble, la meua ciutat, i per això vull treballar perquè Ontinyent vaja a millor, perquè sume al canvi valencià. Ens hi juguem molt.

Per tot açò, em presente com a candidata a la llista de Compromís per Ontinyent. Em pose a la vostra disposició per a treballar per vosaltres i per a vosaltres.

Elvira Tortosa Ballester

Sóc Elvira Tortosa Ballester, jove, educadora social aturada i sobre tot mare. Actualment participe a COMPROMÍS per Ontinyent com a Secretària Local del col·lectiu.

Amb 29 anys, sóc una de tantes i tants joves d’Ontinyent que busquem sense resposta un treball just, que ens permeta vorer horitzons de futur, ens faça sentir-nos realitzats i ens ajude a tindre una vida digna. Em sent afortunada perquè, amb molta ajuda de la gent que m’envolta, he sigut capaç de criar el meu fill des de que va nàixer fa dos anys. Però no vaig a resignar-me ni a quedar-me de braços creuats metre les esferes polítiques i econòmiques devasten el meu futur i el del meu fill. Per això m’implique en política, una paraula que malauradament no agrada, però és una paraula que el poble hem de recuperar. Les persones que vivim al món real, les persones com tu i com jo, hem de tenir la capacitat de canviar esta situació, i això també implica treballar des dels ajuntaments, apostar per polítiques socials, d’impuls d’una economia productiva i sostenible, polítiques que avantposen els interessos de les persones per damunt dels interessos de les elits, polítiques de defensa del medi ambient i del nostre territori, polítiques que impulsen la joventut i ens faciliten l’accés a llocs de treball.

Vull tindre un lloc de treball digne; vull que els nostres fills tinguen accés a una educació inclusiva, pública i en valencià; vull que els centres socials siguen públics i els usuaris tinguen un servei i una atenció justa; vull poder decidir sobre el meu futur; vull un Ontinyent multicultural; vull un Ajuntament on la transparència i la democràcia participativa siguen valors fonamentals, vull una ciutat amb futur.

Juntes i junts serem capaços de canviar el nostre futur i el futur dels nostres fills.

premi3

Fran Quesada i Ferre

Hola, sóc Francesc Xavier Quesada Ferre, actualment regidor de Compromís a l’ajuntament d’Ontinyent i regidor de sostenibilitat, enllumenat, fem, aigües i agricultura. Per segona vegada em presente a la llista de Compromís per tal d’encapçalar el projecte en 2015. Si la primera vegada que ho vaig fer partia amb la il·lusió d’encapçalar un projecte renovador i de canvi de la política local, aquesta vegada ho faig amb la convicció de què encara queden moltes coses a fer no sols a nivell local, sinó a nivell de país. Per això, em propose continuar.

Des de sempre he treballat en organitzacions cíviques en defensa del medi ambient i vaig decidir entrar en política, perquè era la forma directa de canviar les coses. Volia ser part de la veu. Ara amb l’experiència que he guanyat sé que les coses costen de canviar, però també sé que treballant amb organitzacions i persones que volen canviar les coses, és possible. Vull continuar sent la veu.

Et propose que confies en mi per continuar canviant les coses, que tu sigues el motor del canvi i que jo siga qui puga dur a terme els projectes necessaris que tu creus que milloraran la nostra societat. M’oferisc com a intermediari entre tu i les institucions, com enllaç per fer possibles els projectes que estan canviant Ontinyent i el nostre país. Sé que la política és molt dura i que desgasta les persones amb principis, però he decidit que si tu em dones el teu suport, treballaré junt a tu per donar-li a aquesta terra, la dignitat que es mereix. Eixe és el meu Compromís.

egea

Vicente Juan Egea Soriano

Sóc Vicent i tinc 37 anys. Porte més de 10 anys com a afiliat i he tingut l’orgull i la responsabilitat d’estar al front de diversos càrrecs dins del partit. Actualment, sóc secretari de finances de Compromís per Ontinyent.

Em presente a les primàries perquè crec en la política. Crec en el poder de la paraula, en la política del carrer, en el consens. Pot sonar a utopia, però no ho és. La societat està farta de tot el que està passant i ens demana un canvi urgent. Compromís està preparat per a poder desenvolupar aquesta tasca, perquè creiem que hi ha una manera diferent de fer política: escoltant la ciutadania, estar en contacte continu amb la gent, escoltar els seus problemes i fer-los nostres.

Assumisc con a meus tots els valors de Compromís perquè vull una societat valenciana, progressista i verda.

Foto perfil Lidia22Lídia Chàfer Molina

Em diuen Lídia Chàfer i sóc militant de Compromís al col·lectiu d’Ontinyent, que és la ciutat on visc ja fa més d’un any. Tinc 37 anys i trobe que estic preparada i en ganes per agafar responsabilitats, per a pegar una passa endavant i participar del projecte encoratjador que suposa Compromís per Ontinyent.

Actualment sóc membre de la nova executiva local de Compromís, de la qual vull destacar el companyerisme i el foment del treball en equip que han fet que en decidira a presentar la meua candidatura a les primàries.

Crec que cal implicar-se en les institucions per a donar veu a la protesta cívica, l’opinió de la gent i el treball de gestió en les institucions han d’anar de la mà per a que siguen efectives. Tots els sectors de la nostra societat han de ser escoltats i la política ha de ser el seu altaveu, estar al servei de les persones per a millorar les condicions de vida, a l’educació, l’economia, el treball just i digne per a tots. Com bé deia Adam Smith ‘ninguna societat pot prosperar i ser feliç si la majoria dels seus membres són pobres i desditxats’, així que ara ens toca lluitar per a que Ontinyent prospere, per a que siguem la societat que totes i tots volem.

Ontinyent comença a eixir del abisme al que ens havien dut, renaix de les cendres com l’ave Fènix, i jo vull ser partícip d’aquest renaixement, vull col·laborar en el ressorgiment d’eixe Ontinyent que vaig conèixer fa 15 anys quant vaig començar a treballar ací i on vaig conèixer a molts dels meus amics actuals.

Des d’ací vos anime a que vingueu a votar els propers 12 i 13 de desembre perquè hem de donar veu al poble i al cap i a la fi, tu i jo, som el poble.