Moreno ha pres possessió acompanyada pel regidor i portaveu, Nico Calabuig, la secretària general de Més Compromís i coportaveu de Compromís, Àgueda Micó, el Director General de Tributs, Rafa Beneyto, el diputat a les Corts, Jesús Pla, així com militants de Compromís per Ontinyent

Aquest dijous s’ha celebrat al Palau de la Vila el Ple Extraordinari de l’Ajuntament d’Ontinyent en el qual ha pres possessió com a nova regidora de la corporació Maria Àngels Moreno Martínez. L’edil ha promés el seu càrrec i s’incorpora al grup municipal de Compromís per Ontinyent en substitució de Paloma Alberola. Moreno ha estat acompanyada pel regidor i portaveu, Nico Calabuig, la Secretària General de Més Compromís i coportaveu de Compromís, Àgueda Micó, el Director General de Tributs i Joc, Rafa Beneyto, el diputat a les Corts Valencianes, Jesús Pla, així com militància i membres del col·lectiu d’Ontinyent.

En paraules de M. Àngels Moreno, “serà un honor representar com a regidora a tota la ciutadania d’Ontinyent a partir d’aquest moment, i treballar per millorar cada dia la vida dels nostres veïns i veïnes, amb una tasca d’oposició constructiva i propositiva, així com la responsabilitat de fiscalitzar l’acció del govern municipal. Comença una nova etapa il·lusionant dins el grup municipal junt amb el meu company Nico Calabuig, totes les persones que formen part del nostre projecte, i en col·laboració amb la ciutadania”.

“M’he sentit molt acompanyada en la presa de possessió. És un honor poder viure aquest moment amb la presència de persones com Ximo Urenya, Josep Francés, Rafa Beneyto o Pepe Pla, que han representat el nostre projecte a l’Ajuntament d’Ontinyent amb anterioritat. També poder comptar amb la presència d’Àgueda Micó, coportaveu de Compromís o el diputat Jesús Pla, a més de persones del col·lectiu d’Ontinyent, han fet més especial l’acte. A totes i tots ells els vull donar les gràcies per la confiança dipositada. És moment de continuar treballant en l’alternativa de govern i futur que necessita Ontinyent”, ha subratllat Moreno.

Per la seua banda, el regidor i portaveu de Compromís per Ontinyent, Nico Calabuig, ha destacat que “tenim al davant mesos molt intensos d’esforç, treball i propostes per a continuar millorant la nostra ciutat. Sens dubte, la nostra companya M. Àngels Moreno aportarà totes les seues idees i ganes a un projecte que continua creixent dia a dia, i que està obert a tota persona que vulga sumar-se i treballar per l’Ontinyent que volem”.