L’equip de la candidatura de Compromís per Ontinyent, acompanyats del Conseller d’Economia Rafael Climent González i de l’Alt Comissionat de la Generalitat per al Finançament Autonòmic, Rafael Beneyto, s’ha reunit amb Coeval per exposar algunes propostes del programa de govern de la coalició en matèria econòmica, fer balanç del treball fet pel Govern Valencià durant els darrers 4 anys i recollir les demandes i necessitats del teixit empresarial per seguir impulsant l’economia real, la que crea ocupació. Indústria, construcció, comerç, infraestructures, serveis, finançament i cooperació han estat paraules molt repetides durant la trobada, i que de segur es conjugarem des del proper govern municipal d’Ontinyent amb Compromís al capdavant.

El candidat a l’alcaldia Nico Calabuig ha volgut “agrair una vegada més a COEVAL la seua acollida i a Rafa Climent i el seu equip el seu treball que ha iniciat la millora de les àrees industrials de la nostra ciutat. Agrair també la seua presència en l’encontre, un fet que dona bona mostra de la interlocució directa que hui en dia a Ontinyent sols nosaltres podem garantir amb el Govern Valencià. Seguirem mantenint una bona relació de cooperació que és clau per al desenvolupament d’un model econòmic i social amb la mirada posada en el futur de la nostra ciutat i les oportunitats que ha d’oferir.”

Després de la trobada amb Coeval, representants de la candidatura de Compromís s’han reunit amb l’Associació Veïnal del Barri de Sant Rafel, per explicar “els tres grans eixos del nostre programa de govern, així com recollir les reivindicacions de l’associació tant des de la perspectiva de les necessitats d’infraestructures i serveis del barri, com de la ciutat en general. Gràcies també per l’acollida i la bona sintonia per generar espais en favor d’una ciutat més amable per a ser viscuda per les persones”, apuntaven des de la coalició valencianista.