Ontinyent acull dijous a les 16.00 a la seu de Coeval una de les tres xarrades informatives que sindicats i patronals organitzen per a mantenir viva la reivindicació d’un finançament just per al País Valencià.

Aquest matí ho han explicat en roda de premsa representants de les entitats que conformen la plataforma, com la coportaveu de Compromís, Àgueda Micó.

A banda de les xarrades, la Comissió Valenciana ‘per un Finançament Just’ amb motiu del primer aniversari de la manifestació pel finançament del 17 de novembre passat ha organitzat concentracions davant les portes dels ajuntaments valencians per llegir el manifest aprovat a les corts per un finançament just i demanarà als consistoris que pengen pancartes per a recordar aquesta exigència i s’ha previst una campanya en xarxes socials, ‘performances’ de carrer i accions de ‘pressió política entorn de les dates del debat i aprovació dels Pressupostos Generals de l’Estat.’