Dora Tortosa i Maria Soler, membres de la Plataforma del Fem de la Vall d’Albaida, acompanyades del regidor d’Hisenda, Joan Gilabert, i del Regidor de Sostenibilitat, Fran Quesada, han presentat les primeres 200 al·legacions per registre d’entrada en l’Oficina de Recaptació de la Diputació situada en la ciutat d’Albaida. Dora Tortosa ha manifestat en entregar les al·legacions que “no estem d’acord que ens imposen un sistema de gestió que ens incrementa el cost de la gestió dels residus”.

Presentació al·legacions a Albaida 001 webJoan Gilabert ha manifestat que la resposta de la ciutadania, confirma que ha estat un encert la creació de l’oficina per a la presentació dels recursos e informació del padró del COR”, afegint que “a partir de demà es reforçarà amb un quint treballador l’oficina per poder atendre correctament a tota la ciutadania que està acudint

El regidor d’Hisenda recorda que tant el COR com la Diputació han demostrat la manca de voluntat política per solucionar els problemes dels ciutadans quan no van deixar a l’Ajuntament pagar directament la taxa de 2014. La ciutadania no es mereix estos continus maltractes per part d’aquells que deurien velar per ella i no per altres interessos”.

El Regidor de Sostenibilitat, Fran Quesada, considera que “la gran resposta ciutadana està col·lapsant l’Oficina d’al·legacions al Consorci de Residus amb una afluència diària de més de 125 persones. La gent d’Ontinyent està manifestant el seu rebuig a pagar mes pel mateix servei, al temps que reclamant la voluntat de que ens deixen gestionar els nostres propis residus, mantenint el pla de minimització”.