Les primàries obertes a la ciutadania van confirmar a Joan Gilabert com a candidat de Compromís a l’alcaldia d’Ontinyent

Fran Quesada, Sílvia Ureña, Vicent Xavier Vila, Elvira Tortosa, Vicent Egea i Lídia Chàfer completem la llista del segon fins al setè lloc

El proper divendres 9 de gener en una assemblea oberta el col·lectiu d’Ontinyent ratificarà el resultat de les primàries locals celebrades el passat 12 i 13 de desembre.

La comissió de primàries composada per Jose Vicente Belda, Maru Micó i Rafa Cano faran la presentació del resultat de les Primàries de Compromís per Ontinyent i es votarà la ratificació dels resultats.

Per altra banda, com sabeu, Compromís per Ontinyent durant els darrers mesos de 2014 va realitzar una serie d’enquestes temàtiques, via Internet i mitjançant cartes a les associacions locals, en aquesta assemblea farem una valoració del resultat de les enquestes a la ciutadania.

Al final de l’assemblea farem un debat obert amb 7 candidats a les Corts Valencianes per Compromís on llançarem 7 temes a partir dels quals hauran d’explicar el seu punt de vista sobre el tema en qüestió al País Valencià en general i a la Vall d’Albaida en particular. Cada candidat/a haurà de respondre als temes que llançarem.

Temes:
1. Educació.
2. Medi Ambient.
3. Polítiques d’ocupació.
4. Economia.
5. Sanitat.
6. Política lingüística.
7. Cultura.

En acabant, obrirem un torn obert de paraules en què el públic assistent preguntarà als/es candidats/es.