9. PRIMÀRIES NACIONALS - ASSEMBLEA LOCALDivendres 9 de gener a les 19:30 a la seu de Compromís per Ontinyent se celebra un acte electoral de #PrimàriesCompromís a les Corts

Coincidint amb l’assemblea de ratificació dels resultats de primàries a Ontinyent, el col·lectiu ha organitzat un debat obert a la ciutadania per a que qualsevol persona que vullga votar en les primàries de Compromís puga conèixer en persona i de primera mà els raonaments i les propostes dels candidats que formaran part de la llista de Compromís en les properes eleccions de País.

Després d’una ràpida presentació per part de les persones que protagonitzaran l’acte, obrirem un debat/conversa amb els i les candidates a Corts que ens acompanyaran: tenim confirmats a Julià Àlvaro, Tomàs Ferrandis, Fran Ferri, Teresa Garcia, Juan Ponce, Joan Martínez​ i​ Cristina Súnyer​.​

Així tindrem l’oportunitat de parlar amb tots ells, preguntar el que considerem i escoltar les seues propostes.

En acabar l’acte, al voltant de les 22:00, farem un sopar de germanor amb militants, simpatitzants i candidats on podrem continuar d’una forma més relaxada la conversa amb els candidats.

Us esperem a totes i a tots el proper divendres 9 de gener a les 19.30h a la seu de Compromís per Ontinyent.