El Govern d’Ontinyent reunirà conjuntament a les tres entitats de la ciutat que utilitzen amb caràcter privatiu espais de la finca pública de Fuset amb l’objectiu de tractar els futurs usos d’aquestos terrenys, ubicats en l’entorn del paratge natural, protegit des de 2007, de l’Ombria-Pou Clar.Aquesta reunió, que es pretén que se celebre després de Reis, donarà continuïtat a la ronda de contactes ja iniciada a principis del mes de desembre amb els col·lectius esmentats, i a la mateixa estaran convocats els representants dels partits polítics del plenari municipal, tècnics municipals, tècnics de les federacions esportives de Moto-cross, Tir Olímpic i Caça, així com representants designats pel Consell de Medi Ambient i de la Guàrdia Civil.

La creació d’este grup de treball conjunt té per objectiu recollir informes tècnics i valoracions dels experts al voltant dels futurs usos de la finca de Fuset, enclavada en una zona forestal. Amb esta comissió, tots els participants tindran l’oportunitat d’aportar opinions i criteris per regular d’acord a la normativa vigent, la utilització d’aquest espai per part la ciutadania d’Ontinyent. Un dels eixos que ha caracteritzat este Govern en el últims quatre anys ha estat la regeneració democràtica, a través del foment de la participació ciutadana i la cerca permanent del consens com a eina de desenvolupament de la ciutat. En aquest sentit, el Govern d’Ontinyent s’ha marcat com a objectiu aconseguir que l’ús que es faça de la finca pública de Fuset en els pròxims anys gaudisca del major acord possible i de totes les garanties legals. El govern d’Ontinyent entén que qualsevol projecte que s’execute ha de comptar amb el màxim consens social i polític possible.