Una vegada més a Ontinyent, esport i solidaritat junts per una causa benèfica

El Poliesportiu Municipal d’Ontinyent acollirà el diumenge 9 de novembre una exhibició i master class de “Zumba”, una modalitat que combina ball i esport, que servirà per replegar fons per als malalts de Pàrkinson de la ciutat. L’activitat, duta a terme pel gimnàs “Esport i Dansa”, compta amb la col·laboració de les regidories de Joventut i Esports i de Política Social, des de les quals Pepe Pla i Paula Garcia coincidien a destacar que la iniciativa “combina esport, societat i solidaritat, i serveix per fomentar els hàbits de vida saludable i alhora donar suport a l’Associació Pàrkinson Benicadell, que fa una gran tasca per millorar la qualitat de vida dels malalts”, apuntaven.

La monitora esportiva Mar Vidal explicava que la “Zumba” aplica ritmes de baxata, merengue o funky, fusionats amb un resultat “molt semblant a la batuka”. L’exhibició començarà a les 11:00 hores al pavelló del Poliesportiu i es perllongarà al llarg d’una hora i mitja, tot donant pas a una master class. Inma Torró, de l’Associació de Malalts de Pàrkinson Benicadell, explicava que les entrades tindran un preu de 3 euros (entrada lliure per als menors de 12 anys), les quals es vendran els dies previs al Centre de Majors de Sant Rafel, i el 9 de novembre al mateix pavelló. Torró donava les gràcies a la coordinadora de l’esdeveniment i a l’Ajuntament “per fer possible que puguem recaptar fons amb els quals poder dur a terme activitats durant tot l’any”.

Pepe Pla i Paula Garcia posaven en relleu la importància que “tots ens impliquem en una problemàtica que pot afectar a qualsevol, com és la d’estes malalties. Que associacions, esportistes, l’Ajuntament i la ciutadania ens impliquem junts fa que una activitat com la del 9 de novembre siga tota una festa esportiva i solidària a la qual convidem a tots i totes a participar”, concloïen.