El passat 3 d’octubre Compromís per Ontinyent celebrava una vegada més una assemblea oberta a la ciutadania

Segons la portaveu local de Compromís per Ontinyent, Elvira Tortosa, l’assemblea ha acomplit l’objectiu, ja que ha estat convocada pel col·lectiu local de Compromís per tal d’aportar idees sobre el municipi i plantejar possibilitats de futur, i després de fer un balanç podem considerar que ha estat un èxit per l’ampla participació de gent de la ciutat així com d’associacions i també per les nombroses aportacions fetes.

“Els nostres regidors, Joan Gilabert, Pepe Pla i Fran Quesada, han informat a la ciutadania de la gestió a les diferents regidories que gestiona Compromís; i també hem escoltat i arreplegat diferents propostes, queixes i suggeriments dels participants de l’assemblea”, comenta Tortosa.

Per altra banda, el portaveu del grup municipal, Joan Gilabert destacava que: “hem pres nota d’allò que hem escoltat, bé per buscar solucions a curt termini, bé per estudiar-ho i contemplar-ho, si és el cas, al proper programa electoral”.

Qüestions com la necessitat d’analitzar el finançament dels diferents centres d’atenció a la discapacitat i malaltia mental; el malestar al sí del consell de cultura, les insuficients mesures per rehabilitació del casc antic… son algunes de les que s’han parlat al debat plantejat per la ciutadania.

Amb aquesta assemblea, Compromís vol mantenir el pols amb la realitat social, incorporant els coneixements de la ciutadania i la força innovadora de la seua societat civil.