Des de Compromís ens hem sumat al concurs POSA’M BONICA 2019 que organitza Associació de Veïns del Poble Nou d’Ontinyent, a la qual volem donar un any més la nostra enhorabona per esta gran iniciativa.

Volem barris vius, i per això apostem per la revitalització urbanística de les zones històriques de la ciutat en lloc de créixer per la perifèria; dinamitzar-los i dotar-los de més serveis i prioritzar la reforma de la plaça Major, plaça de Baix i carrer Sant Antoni.

També tenim com a objectiu de govern l’exigència del compliment (amb nova ordenança IEE) de les obligacions de mantenir i conservar els habitatges; possibilitar i potenciar els usos temporals, amb participació de la ciutadania, als espais infrautilitzats (solars, edificis buits, etc); realització d’un pla ambiciós per fer tornar els serveis als barris antics; facilitats de finançament i mesures fiscals importants per provocar la renovació.