Ibáñez: “Compartir experiències i teixir aliances és necessari per cosir una societat més inclusiva, cohesionada i justa”

Ahir es va celebrar a la nostra ciutat una jornada tècnica sobre l’aplicació del Pla Valencià d’Inclusió Social (VICS) a la Vall d’Albaida en la qual va participar Alberto Ibáñez, Secretari Autonòmic d’Inclusió i Igualtat.

Durant la jornada també es va tractar el banc de bones pràctiques de la Vall d’Albaida i el secretari autonòmic va destacar la nova Renda Valenciana d’Inclusió en la que està treballant el Consell i va explicar que el Valencià d’Inclusió Social (VICS) “servirà per desburocratizar els serveis socials, i que els treballadors socials puguen fer un millor seguiment a les persones”, posava de relleu que aquest Pla inclou el recolzament a plans municipals com el que està treballant Ontinyent, ja que “els ajuntaments i mancomunitats tenen una funció clau en el treball social”.