El nostre objectiu és la defensa dels interessos de la ciutadania d’Ontinyent, i això ens porta a realitzar una oposició constructiva al govern de majoria absoluta del PSOE. En molts casos coincidim en la manera de resoldre els problemes de la ciutat, però en altres no, i la nostra responsabilitat és recordar-li al govern quins són els seus compromisos amb els ontinyentins i ontinyentines.

En eixe sentit, més de 5.000 rebuts del fem s’estan enviant a les persones que van ser valentes de no pagar i alegar el rebut. És una injustícia que s’haja de pagar eixe rebut. I això no se soluciona amb una disculpa, sinó actuant i defensant els interessos d’Ontinyent.

El debat està al carrer, i així ens ho han fet arribar a Compromís per Ontinyent molts veïns i veïnes de la ciutat preocupats per la situació creada. Està de la mà de Jorge Rodríguez, com a president de la Diputació de València, la voluntat d’aportar solucions i respostes, i no pot defugir donar la cara a totes eixes persones que ara han de pagar injustament de la seua butxaca. Demanem responsabilitat i més diàleg al govern del PSOE.

La nostra portaveu Sílvia Urenya al programa Bon Dia Comarcal va aprovar a la Plataforma del Fem de la Vall d’Albaida per la dignitat de defendre allò en què creuen i la valentia d’arribar fins el final, i per la constància en la reivindicació i el treball d’informació a la ciutadania que han estat fent i fan.

I per altra banda va suspendre a l’alcalde d’Ontinyent i president de la Diputació de València, Jorge Rodríguez, pels més de 5.000 rebuts del fem s’estan enviant a les persones que van ser valentes de no pagar i alegar el rebut. És una injustícia que s’haja de pagar eixe rebut. I això no se soluciona amb una disculpa, sinó actuant i defensant els interessos d’Ontinyent.