Nosaltres volem que la participació ciutadana real siga la base del canvi

Des de Compromís per Ontinyent i el cercle Podem Ontinyent, valorem molt positivament la victòria de la coalició electoral Compromís-Podemos-És el moment. Guanyar tant al Congrés com al Senat demostra que la ciutat d’Ontinyent demanda polítiques per a les persones. La nostra ciutat reclama un canvi cap al multipartidisme, una societat més plural on la capacitat de diàleg siga la ferramenta per a un canvi profund en la societat, en definitiva el fi del bipartidisme i el principi d’una societat plural més representada.

baldovi

Sílvia Ureña, secretaria general de Compromís per Ontinyent, ha manifestat la seua “satisfacció perquè el nostre projecte de treball per les persones es consolida a la nostra ciutat. Amb la victòria de Compromís-Podemos la societat ontinyentina reclama una societat més plural. Aquests resultats enforteixen i donen continuïtat al canvi del 24 de maig, s’evidencia el fi del bipartidisme i una ferma convicció de la ciutadania en la voluntat de canviar la manera de fer, en què la política tinga com a prioritat les persones”.

Sílvia Arques, secretaria general de Podem Ontinyent, vol manifestar “l’agraïment a la societat ontinyentina per la confiança depositada en aquest projecte de democràcia plural i per l’alta participació en la jornada del 20 de desembre, que va superar en 2,4 punts les eleccions anteriors. Arribant quasi a un 80% de participació ciutadana que és la base de la regeneració democràtica. Nosaltres volem que la participació ciutadana real siga la base del canvi, on les persones prenguen la iniciativa per tal de decidir cap on es dirigeixen les mesures polítiques que ens afecten a totes i a tots al dia a dia”.

El fet de contribuir a un grup parlamentari valencià propi al congrés dels Diputats espanyol és un element de vital importància per al País Valencià, complint-se l’objectiu principal que era portar la veu dels valencians i valencianes a Madrid, i Ontinyent ha contribuït amb bona nota. I tal com ha dit Joan Baldoví: “Hi haurà un grup valencià fort i potent al Congrés”.

Membres de Compromís i Podemos durant la jornada electoral del 20D
Membres de Compromís per Ontinyent i Podemos Ontinyent durant la jornada electoral del 20D