11. ROURE 2015 CARTELLEl portaveu del Grup Municipal, Joan Gilabert, ha presentat els guardonats de la edició de 2015 del Premi Roure Valencià. Aquest any, i per unanimitat, el premi Roure serà atorgat a  la Plataforma del Fem, per la seua tasca en la defensa del pla de minimització i la seua oposició ferma a la imposició del COR.

Aquest és un any especial perquè celebrem vint anys des que es va donar el primer Roure Valencià i Compromís per Ontinyent ha decidit fer una menció especial. En paraules de Joan Gilabert: “el premi Roure Valencià es va crear amb l’objectiu de fer visible el treball per la defensa de la llengua, el territori i els drets civils i socials del poble valencià; ara, vint anys després, hem decidit atorgar el premi a una persona que per a nosaltres simbolitza la resistència d’aquests vint anys al govern del PP al mateix temps que simbolitza la valentia i la il·lusió pel canvi valencià que estem vivint”. Després de 20 anys i del canvi encetat amb les últimes eleccions tant a la nostra comarca com al País Valencià, Compromís per Ontinyent hem decidit per unanimitat atorgar el XXé Premi Roure Valencià a Mónica Oltra Jarque, portaveu i vicepresidenta de la Generalitat Valenciana i consellera d’Igualtat i Polítiques Inclusives.

La vetllada de l’entrega del Premi Roure Valencià serà el pròxim divendres 24 de juliol a les 21.30 h a la Plaça Sant Domingo i començarà amb el tradicional sopar de germanor. La Vicepresidenta i Consellera Mónica Oltra ja ha confirmat la seua presència el divendres 24 per a recollir personalment el premi.

El sopar és públic i pot apuntar-se qualsevol persona que estiga interessada en acompanyar-nos. Per correu electrònic a [email protected] o al telèfon 658 97 53 30.