Ens trobem davant d’una oportunitat de canvi a la societat valenciana i Compromís per Ontinyent afronta aquest camí amb l’experiència de la suma de sensibilitats internes que fan possible un projecte plural, transparent, eficaç, sostenible i responsable.

L’acte que celebrem aquest divendres 20 de febrer a la seu de Compromís al carrer Maians és un pas més en l’esforç de créixer i consolidar la cultura de l’enteniment des de la base. Volem presentar a militants i simpatitzants els treball dels últims mesos per impulsar la Campanya Electoral Municipal de maig de 2015.

Volem convidar a la participació al major número possible de militants i simpatitzants per recollir les seues valoracions i propostes que enriquiran el projecte amb noves idees. A l’acte presentarem el vídeo que promocionarà la candidatura que va eixir del procés de Primàries intern del passat mes de desembre de 2014. A més a més presentarem el nou equip coordinador de la Campanya Electoral Municipal, els plantejaments de campanya, del programa electoral i les vies obertes per a la participació en el procés que ara encetem.

Equip coordinador de Campanya:

1.- Coordinadora de Campanya: Sílvia Ureña, número tres a llista

2.- Responsable de continguts; Joan Gilabert, candidat a l’alcaldia

3.- Coordinador de Programa Electoral: Fran Albero

4.- Responsable de Comunicació: Pep Alfonso

Dia: Divendres 20 de febrer

Lloc: Seu Compromís per Ontinyent; Carrer Maians, 23

Horari:  20:45h Primer passe del vídeo per a la premsa

21:00h Segon passe del vídeo per a militants i simpatitzants i Presentació de la Campanya i Programa Electoral Municipal 2015 (organització, directrius, continguts…)

21:30h Sopar de germanor