Este dimecres 6 d’agost tindrà lloc una Assemblea Oberta dels Joves amb Compromís de la Vall d’Albaida. En el nostre afany per obrir la participació política a tota persona que així ho desitge i compartisca els valors de Compromís, la nostra organització segueix actuant de baix cap a dalt, recollint propostes des de la base per tal d’actuar allà on estem representats.

La política ha d’estar al servei del poble, i per tant la ciutadania ha de participar de les decisions que els representants prenguen.

Així doncs, en esta #AssembleaCompromís, que tindrà lloc a la seu comarcal (Carrer Maians, 23) farem un repàs de les activitats realitzades pel nostre col·lectiu al llarg d’este curs, començarem a programar-ne de noves de cara al pròxim i tractarem temes que ens afecten com a joves per construir un país millor, just en este moment el que després dels successius governs del PP i del PSOE ens han sigut furtats drets que van costar moltes lluites d’aconseguir. Este serà, sens dubte, un període decisiu en què els Joves amb Compromís de la Vall d’Albaida serem decisius en el canvi polític i la regeneració democràtica als pobles de la comarca, i per descomptat al País Valencià.

És per això que des de Joves amb Compromís d’Ontinyent convidem a tota la ciutadania jove a acudir a l’Assemblea. Perquè tota política que no fem nosaltres ens la faran!