La Coalició Compromís va lliurar el passat divendres 11 de juliol els roures als guanyadors del Premi Roure 2014 en la seua edició XVIII acompanyats de al voltant de 100 persones entre militants, simpatitzants i premiats al sopar que es va donar a la seu de Compromís per Ontinyent.

10408047_734315713293337_3329075667812819960_n

Joan Gilabert, portaveu comarcal, acompanyat per Elvira Tortosa, secretària local, lliuraven el roure 2014 a les AMPA de Martinez Valls i el Bonavista.

La secretària local de Compromís per Ontinyent, Elvira Tortosa, declarava: “l’educació, la sanitat, l’habitatge, igualtat de gènere i justícia per a totes les persones, ha d’estar garantida a tots els àmbits de la nostra societat, si volem una societat unida i integradora, no podem seguir avançant cap a la desigualtat i per això cal seguir lluitant i aquest premi roure és un reconeixement a les persones i les entitats que segueixen lluitant.”

10421462_734316013293307_3325311928207386325_n

Segons Gilabert: “enguany ha estat molt fàcil triar als guanyadors donat l’exemple que ha donat les dues AMPA en defensa de l’escola pública i en valencià amb totes les accions portades endavant”

Per la seua banda, Nico Calabuig i Robert Penadés lliuraven el Roure Jove el guanyador que es lliurava per primera vegada i que ha estat lliurat pel col·lectiu “El Ganxo” de Benigànim, “per tota la seua tasca en defensa de la cultura, la investigació, difusió i tradició valenciana, tant a nivell del seu municipi, com a la resta de la comarca”.

10410265_734315386626703_7716781835610935762_n 10530752_734315506626691_3790263512460744202_n

Els premiats tant del Roure com del Roure Jove, han agraït la distinció i els membres de la plataforma PROU integrats dins de les AMPA dels dos col·legis van anunciar noves accions com l’acampada reivindicativa que faran amb la plataforma PROU i resta de plataformes els proper dies 16,17 i 18 de juliol davant de conselleria d’educació.

Anteriorment a les 20:00 es va realitzar l’assemblea oberta de Compromís on el grup municipal i el col·lectiu van donar compte als assistens a banda d’escoltar a la ciutadania.

1919624_734314526626789_819760676858043932_n