FestivalDianiaOntinyent-2710Compromís destaca l’impacte del festival a l’activitat dels comerços i empreses locals.

Els Meruts qualificen “d’absolut èxit” una convocatòria “que ha canviat la imatge que molts joves tenien de la ciutat”

Des de la Regidoria de Joventut, Pepe Pla de Compromís destacava “l’enorme treball dels Joves Meruts, que han demostrat que la nostra joventut està sobradament preparada per a traure endavant una fita com aquesta, que ha estat molt més que música, i que va a seguir comptant amb el recolzament del Govern d’Ontinyent”.

Més de 3.000 joves procedents de tot el País Valencià han triat Ontinyent per gaudir de les vacances de Setmana Santa i Pasqua assistint al Festival “Diània”, l’alternativa cultural i d’oci organitzada per l’Assemblea de Joves Meruts i l’Ajuntament de la ciutat.

Compromís ha destacat l’ impacte del festival a l’activitat econòmica a la ciutat, xifrant en al voltant de 50.000 euros només les compres i despeses directes en supermercats, restaurants, bars i empreses locals que han prestat els seus serveis a l’organització. Així mateix, s’ha valorat molt positivament l’absència d’incidents destacables durant els tres dies que ha durat el festival (del 17 al 19 d’abril).

Grups com Aspencat, la Raíz, Arthur Caravan, Andreu Valor, Tashkenti, Auxili o Smoking Soul’s, feien vibrar els joves desplaçats als camps de futbol de la Puríssima, on es disposava d’una zona d’acampada gratuïta amb dutxes que va gaudir d’una gran acceptació.

L’Assemblea de Joves Meruts ha qualificat de “absolut èxit” el resultat d’una convocatòria “que ha canviat la imatge que molts joves tenien de la nostra ciutat, que en altres temps en dies com estos estava buida i sense oferta d’oci, i que enguany ha estat un lloc d’encontre i gaudi per als ontinyentins, que no hem hagut d’eixir fora, i també per als visitants”.