Pepe Pla, el regidor d’educació de l’Ajuntament d’Ontinyent, de Compromis, ha demanat una entrevista amb la consellera d’educació donada la situació a la EOI d’Ontiyent.

Des de Compromís s’afirma que “el curs passat es va implantar el nivell Avançat d’Anglès a Ontinyent, i a hores d’ara ja cobrim tot l’espectre de nivells en aquest idioma. També s’ha implantat enguany el nivell Intermedi d’Alemany, un idioma molt sol·licitat des de fa uns anys.”

Pepe Pla, asegurava que “om era d’esperar, i per això ho veníem reivindicant des de fa temps, tots eixos nivells ja estan plens i la demanda de places ens supera any rere any. Enguany a l’Aulari d’Ontinyent ja tindrem més de 1000 alumnes entre alemany, francès i anglès, i es quedaran per poder entrar a l’EOI d’Ontinyent quasi 800 persones. “

Pla afegia que “l’Escola Oficial d’Idiomes és una de les reivindicacions socials més demandades per la nostra població, i des de fa 6 anys que és una realitat a la nostra localitat”. Continuava: “la internacionalització de les empreses ontinyentines demanen personal amb coneixements d’idiomes estrangers, a la fí, una formació integral. Igualment, l’associació d’empresaris COEVAL ha vingut donant suport a aquesta demanda des de fa temps.”

Per això, des de Compromis per Ontinyent, atés el volum d’alumnat que tenim a Ontinyent, requerim ja una Escola d’Idiomes pròpia d’Ontinyent, i que no depenga de la d’Alzira.