Pepe Pla, regidor d’esports de COMPROMIS, agraeix, la disposició de tots els grups a per a consensuar unes ordenances que tindran com a base les de 2012

El Regidor d’Esports de l’Ajuntament d’Ontinyent, Pepe Pla, ha presidit la Comissió de Portaveus en la qual s’ha estat debatent hui respecte a l’ordenança del Poliesportiu per a 2013. El Regidor, tal com es va comprometre al plenari, ha escoltat els suggeriments dels diferents grups polítics, però sempre basant-se a les ordenances de 2012 i no en les de 2011 com es proposava al plenari (veure document adjunt), ja que conforme s’ha dit des del Govern d’Ontinyent, açò suposaria duplicar el preu dels abonaments.

En coherència amb allò que ha estat dient estos dies i va proposar al plenari, Pepe Pla ha escoltat les propostes dels partits de la oposició, i ha explicat que després de la reunió “s’ha vist que el grau de  modificacions en les ordenances de 2012 serà mínim perquè no s’han fet propostes de canvi global, sinó sols puntualitzacions que han estat debatudes, i en alguns casos acceptades”.

Així mateix, el propi regidor ha plantejat també altres propostes que han estat finalment recolzades per tots els partits i que es veuran plasmades al document final. Pla ha agraït per últim la bona  disposició de tots “a col·laborar per poder aprovar al proper plenari una ordenança que mantindrà l’essència de l’ordenança del 2012 amb algunes millores consensuades per tots”.