El Secretari General del Bloc replegarà les opinions i propostes de la comarca de cara al VI Congrés Nacional del partit

El Secretari General del Bloc Nacionalista Valencià, Enric Morera, presentarà demà divendres a Ontinyent la proposta que presentarà a l’imminent VI Congrés Nacional del partit “La Força de la Democracia” (Valencia, 29-30 de setembre) on es renovarà l’Executiva del partit. Morera, que opta a renovar al seu càrrec, presentarà la seua ponencia “Construïm l’Esperança”, que té com a principal objectiu que el Bloc lidere l’espai progressista al País Valencià.

Enric Morera acudirà a Ontinyent acompanyat del Diputat Provincial Josep Maria Pañella, així com part de la gent que composa la seua candidatura, entre elles Àgueda Micó, arribant a les 18:00 a la seu local del Bloc (Carrer Maians, 82), on es reunirà amb militants i simpatitzants del partit a la ciutat i la comarca, dels quals replegarà opinions i propostes de cara al Congrés.

Des del Bloc d’Ontinyent s’ha destacat que la nova Executiva plantejada per Morera es presenta “renovadora”, amb un 40% de gent nova, i “totalment paritària”, amb un equip format per 12 homens i 13 dones.