La unificació dels tres recursos contenciosos administratius contra el projecte de línia elèctrica d’alta tensió de l’empresa Iberdrola als terrenys que es van veure afectats per l’incendi de setembre de 2010 ja és una realitat. Així ho confirmava el regidor de Medi Ambient de l’Ajuntament d’Ontinyent, Fran Quesada, després de la reunió que esta setmana mantenien les tres entitats que han presentat estos recursos: els Ajuntaments d’Ontinyent i Agullent, i la Plataforma Cremat Sense Fils.

Representants d’estes entitats reprenien esta setmana al consistori ontinyentí la línia de treball conjunt encetada a les últimes setmanes. Tot i que de moment no hi ha data per a una pròxima reunió, “les accions contra la referida línia d’Alta Tensió continuaran segons la línia prevista, i les diferents parts implicades en el recurs ens mantindrem en contacte per seguir de prop les novetats que es puguen produir”, apunta Fran Quesada.