Comunicat del Grup Municipal Compromís per la dimissió de la seua portaveu, Sílvia Urenya

Des del Grup Municipal Compromís a l’ajuntament d’Ontinyent lamentem les circumstàncies personals i laborals que han dut a la nostra companya Sílvia Urenya a abandonar el càrrec de Regidora i la portavocia del Grup, ja que sabem que no ha estat una decisió fàcil. Com ella mateixa ha comunicat “la meua situació professional i personal ha canviat molt, cosa que no em deixa temps per a desenvolupar les obligacions com a regidora i molt menys com a portaveu de Compromís per Ontinyent com pertoca”. Des del Grup Municipal entenem perfectament la seua situació personal que és molt difícil I li desitgem el millor en aquesta nova etapa professional.

Vicent Xavier Vila, Regidor de Compromís a l’ajuntament d’Ontinyent ha manifestat que “entenc els motius que han provocat la seua decisió, I només puc desitjar-li sort en el seu nou camí. M’agradaria haver comptat amb ella per a acabar la legislatura, però entenc que les circumstàncies personals són prioritàries”

Arxivat en: GPM Compromís per Ontinyent