Comboi és la paraula amb la qual Amadeu Mezquida descriu la manera en què vivim als pobles el nostre valencianisme. El vivim allunyats de divisions, complexes i sentiments d’inferioritat, per a començar a viure’l des de la normalitat.

El proper divendres 15 d’abril a la Casa de Cultura de Fontanars dels Alforins, des de Compromís per la Vall d’Albaida i Joves amb Compromís, hem organitzat amb la col·laboració de Fundació Nexe la presentació del nou llibre de la col·lecció ‪#‎demos‬ “El valencianisme enfront d’Espanya: una anàlisi estratègica” d’Amadeu Mezquida, que serà presentat per la responsable d’Organització de Coalició Compromís, Àgueda Micó.

Amadeu Mezquida és politòleg i en el seu llibre “El valencianisme enfront d’Espanya: una anàlisi estratègica” repassa els factors que han conduït el moviment valencianista al seu èxit actual alhora que fa una radiografia de la identitat hegemònica espanyola en la societat valenciana, per a acabar plantejant propostes estratègiques de futur des d’una perspectiva nova i diferent que no passarà desapercebuda.

Us hi esperem!