La Conselleria d’Educació que dirigeix el valencianista Vicent Marzà ha anunciat que les millores del CEIP Vicent Gironés començaran la setmana que ve coincidint amb les vacances de Nadal.

Així ho anunciava ahir un equip de la Direcció Territorial de la Conselleria d’Educació que visitava el centre educatiu i es reunia amb la direcció d’aquest.

Les actuacions, que compten amb un pressupost de 450.034 euros, inclouen la substitució de la coberta d’amiant per una de fibrociment, la instal·lació d’un ascensor i la renovació de la xarxa elèctrica.

Les obres, incloses al Mapa d’Infraestructures escolars presentat en 2015 pel conseller Vicent Marzà consistiran en l’eliminació de l’amiant del sostre, la renovació de la instal·lació elèctrica i la instal·lació d’un ascensor.

Des de Compromís per Ontinyent valoren “molt positivament aquest anunci” ja que, segons la portaveu Sílvia Urenya, “gràcies al govern del canvi valencià les reivindicacions de la comunitat educativa del Vicent Gironés ara tenen la justa resposta per part de l’administració.”

Urenya recordava que “el Mapa d’Infraestructes Escolars fixa per a la legislatura de 2016-2019 actuacions com aquestes, construccions de nous centres i eliminació de barracons que aniran fent-se en funció de la prioritat.”

En eixe sentit, el portaveu comarcal de Compromís, Nicolau Calabuig, es mostrava “francament content” per la presentació d’aquest Mapa d’Infraestructures Educatives, “ja que després que haguem conegut els sobrecostos multimilionaris que causava la corrupció dels anteriors governants, esta notícia és una alegria per a una comarca com la nostra, que sempre ha lluitat contra les injustícies i s’ha mostrat ben reivindicativa.”