Per primera vegada en 20 anys, un alt càrrec de la Generalitat Valenciana acompanya les famílies i els usuaris en aquesta vetlada anual. Orgullosa del compromís del Consell, orgullosa de la vicepresidenta i consellera d’Igualtat i Polítiques Inclusives, Mónica Oltra.

La societat, amb associacions com ADIEM, ha sabut compensar amb el seu treball i implicació la falta de compromís de tants anys de les administracions públiques. Ja era hora que l’administració estiguera a l’altura de la societat.

Aquesta nit, ha sigut evident el compromís que Caixa Ontinyent, Diputació i Generalitat tenen amb associacions com ADIEM i el CRIS. És emocionant veure com tants anys de lluita i treball de tantíssima gent normalitzant les malalties mentals i donant el suport necessari a usuaris i famílies troben ara suport en les administracions públiques.

Al cap i a la fi, per a això són: per a ajudar a la gent i donar-los resposta quan ho necessiten. Al cap i a la fi, per això estem en política: per a millorar la vida de la gent.

Esperem que algun dia la societat assumisca que és tan “normal” tindre una malaltia mental com una física. Entre totes i tots hem de desestigmatitzar les malalties mentals.

Enhorabona CRIS-ADIEM per aquests anys de lluita, treball i resistència!