El passat cap de setmana el Consell Local de la Joventut d’Ontinyent va celebrar la seua Assemblea General Ordinària per triar la nova Comissió Permanent en la qual Javi Mira, representant dels Scouts d’Ontinyent, serà el nou president.

Mira agafava així el relleu de Natxo Mollà, qui va estar elegit diumenge a València nou president del Consell de la Joventut del País Valencià.

La nova permanent del CLJO compta amb sis membres de distintes associacions locals com els Scouts, AMO, Juniors Sant Carles, Meruts i JovesPV-Compromís per Ontinyent.

La representant de les joventuts valencianistes, Paloma Alberola, destacava que “des de Compromís sempre hem cregut en la capacitat transformadora del jovent i en el potencial de la participació per millorar la realitat social. Per això creiem imprescindible formar part del CLJO com a entitat aglutinadora del moviment associatiu jove. Cal formar part de la base social per fer polítiques adaptades a les necessitats de la població. Els i les joves d’Ontinyent no som només un grup de gent, sinó un col·lectiu amb aspiracions i problemàtiques compartides. Conèixer-les de primera ma possibilita incidir de manera efectiva” sentenciava Alberola.