Compromís per Ontinyent volem manifestar tot el nostre suport al moviment estudiantil per la jornada de mobilització convocada per a hui dia 3 de març que compta amb el suport de la Coordinadora Estudiantil de València (BEA, Acontracorrent i SEPC), FEU i de la Plataforma en Defensa de l’Ensenyament Públic entre altres.

En ple debat d’investidura del nou govern estatal, queden en l’aire molts dubtes sobre l’evolució de les retallades, l’increment de taxes, el 3+2, la LOMQE… motius de mobilització hi ha de sobres per a fer costat a aquest dia de lluita. Aspectes que depenen de govern central.

Instem el nou govern i les persones que el conformaran, siguen del color polític que siguen, a comprometre’s per treballar i defensar una escola pública transformadora i laica, que eduque críticament en valors democràtics, sense dogmes i des del coneixement científic, que defense la llibertat de pensament i de consciència, i que assumisca la pluralitat i la diversitat com a valors que sumen en el conjunt de la nostra societat.

Ignorar les polítiques que s’han dut a terme en l’àmbit estatal contra l’escola pública ens fa còmplices i contribuïm, sense ser-ne plenament conscients, al desmantellament de l’educació pública.

Per tots aquests motius, donem suport a la jornada de mobilització del sector estudiantil.

Per una educació pública, de qualitat, en valencià i per a tots i totes!