Dins de la campanya Compromís t’escolta, Compromís et respon, Compromís per Ontinyent presentarà i debatrà el seu programa en distintes jornades sectorials

Des de Compromís per Ontinyent apostem i defensem una manera diferent de fer política: escoltant la ciutadania i responent les demandes que té la societat. És per això que no convoquem reunions a porta tancada amb associacions, on no té cabuda la resta de la ciutadania ontinyentina, que té el mateix dret a opinar, proposar i demanar explicacions.

Per aquesta raó volem presentar el programa electoral per a les eleccions municipals de 2015 d’una forma oberta i participativa. Un programa que arreplega propostes i idees de regidors amb experiència de govern, de militants i simpatitzants, de ciutadans que han participat a les assemblees obertes de Compromís, de ciutadans i entitats que van respondre a les enquestes i que han manifestat les seues idees a la web de Compromís per Ontinyent.

El programa recull 170 propostes, agrupades en quatre àrees:

1.- ECONOMIA i OCUPACIÓ

2.- TERRITORI i MEDI AMBIENT

3.- SOCIETAT DEL BENESTAR

4.- TRANSPARÈNCIA i REGENERACIÓ DEMOCRÀTICA

Les propostes del programa les presentarem en assemblea oberta a la participació de qualsevol ciutadà en sis jornades sectorials a les quals convidarem les entitats i persones relacionades. En concret les jornades que s’organitzaran seran: CULTURA, REGENERACIÓ DEMOCRÀTICA, EDUCACIÓ, BENESTAR SOCIAL, JOVENTUT i SOSTENIBILITAT.

En la mateixa línia de transparència d’acció i participació ciutadana, fem una crida a la resta de formacions polítiques que es presenten a les eleccions del pròxim 24 de maig a Ontinyent per a celebrar un debat públic on tinga cabuda la rèplica i l’intercanvi d’opinions. Valorem, i molt, les iniciatives del Casal Jaume I de la Vall d’Albaida i l’Associació d’Ames de Casa d’Ontinyent, no obstant això, creiem necessari fer un debat públic on els candidats i candidates que opten a l’alcaldia d’Ontinyent puguen debatre i intercanviar qüestions -no plantejades prèviament- i amb la participació de tots els mitjans de comunicació locals i comarcals. Llancem aquesta proposta tant als candidats i candidates com als mitjans de comunicació. Esperem, sincerament, que aquesta proposta de debat puga anar endavant. Pensem que ho devem a la ciutadania.