Fa uns mesos quan vaig entrar com a regidor i portaveu de Compromís a l’Ajuntament d’Ontinyent ja vaig anunciar que, només si tenia el suport del col·lectiu local, em presentaria a les Primàries per encapçalar la llista de Compromís a l’Ajuntament d’Ontinyent per a les pròximes eleccions de maig del 2015.

A la darrera assemblea del passat divendres de Compromís per Ontinyent es va aprovar el reglament de primàries i des del dilluns 10 de novembre s’ha obert el període per fer les inscripcions al cens i la presentació de candidatures.

He constatat un suport intern important, he constatat la possibilitat de crear un grup de treball cohesionat, il·lusionat i amb moltes ganes de treballar per Ontinyent i per la seua gent.

Hui vos informe que presente la meua candidatura i ho faré amb els 5 avals que regula el reglament, 5 avals de 5 persones que representen la pluralitat del projecte i que, a més, em donen força per fer aquesta passa.

En primer lloc, compte amb l’aval de Rafa Portero, exalcalde d’Ontinyent, qui per a mi representa un suport inestimable, tot un exemple de coherència, honestedat i experiència.

En segon lloc, compte amb l’aval de Robert Penadés, un jove compromés, actiu, que sense dubte garanteix el futur del projecte.

En tercer lloc, compte amb Fran Quesada, una part imprescindible d’aquest projecte compartit que és Compromís.

En quart lloc m’avala Sílvia Ureña, una incorporació recent al projecte, amb molta força i ganes per canviar i millorar aquesta societat.

I per últim m’avala Josep Antoni Francés, un amic personal, un amic del projecte, una persona incombustible, que ha sabut estar sempre donant suport al projecte.

A totes i tots ells, els vull donar públicament les gràcies.
Sempre he cregut més en el treball en equip que amb lideratges personals, és per això que per a mi era important tindre un suport intern clar per fer aquest pas.

A partir de hui treballaré per animar a companyes i companys a donar el pas de presentar-se a les primàries per la llista per tal de poder configurar un equip de treball cohesionat i amb les idees clares de què necessita la ciutat d’Ontinyent i què pot i deu aportar Compromís.

Per últim, vull animar a totes les persones que comparteixen els nostres valors, la nostra manera d’entendre la política, a participar d’aquest procés de primàries, un procés on entre totes i tots configurarem el millor equip per a gestionar la ciutat a partir del 2015.