Després de dos anys de Govern, Compromís per Ontinyent fa el primers moviments de cara les eleccions municipals del 2015.

Joan Gilabert renuncia com a personal de confiança del grup municipal de Compromís a l’Ajuntament d’Ontinyent, per raons personals i per poder dedicar-se plenament a la seua responsabilitat orgànica com a PORTAVEU de la coalició compromís a la Vall d’Albaida.

Per la seua banda, Josep Francés recupera la seua dedicació parcial i assumirà personalment la gestió diària de l’àrea econòmica que fins ara desenvolupava Joan Gilabert com a persona de confiança.

Compromís, aclareix que aquest canvi ni te a vore amb la desitjada debilitat del govern d’Ontinyent (desitjada pel PP està clar) ni te a vore amb cap falta de confiança al si del grup municipal compromís. Ha estat un canvi raonat, tranquil i en el moment adequat per no provocar cap problema a la gestió municipal.

A Compromís fem les coses amb trellat, no com altres. L’única debilitat, l’únic que “aparta” es el grup municipal del PP, primer apartant a la portaveu LINA INSA per l’etern aspirant FILIBERTO TORTOSA, ara vigilant que el grup de 10 regidors no acabe amb dos grups de 7 i 3 regidors.

Des de Compromís, volem transmetre a la gent del PP, que si no tenen altra feina que fer, ni res que aportar a la gestió municipal; al menys podrien fer-li un favor al seu propi partit, exigint dimissions, transparència i regeneració. Que treballen per deixar de ser un PARTIT PODRIT.