125 xiquets de més de 15 escoles participaran en una prova amb un circuit totalment urbà

El regidor d’esports ratifica l’aposta “per fer d’Ontinyent una veritable Ciutat Esportiva”

Al voltant de 125 joves esportistes pertanyent a més de 15 escoles de ciclisme valencianes participaran aquest proper dissabte 21 d’abril al Trofeu d’Escoles de Ciclisme “Ciutat d’Ontinyent” que inclourà un total de 8 proves de categories Promesa, Principiants, Alevins, Infantils i Cadets. Les competicions, que començaran a partir de les 17:00 hores, es desenvoluparan totes elles en un circuit urbà disposat a les immediacions del recinte firal, per les Avingudes d’Albaida i Benicadell, la Sala Multiusos i el Carrer José Iranzo.

El regidor d’Esports, Pepe Pla, qualificava de “autèntic orgull” el poder treballar “colze a colze” amb els club esportius de la ciutat, “i més amb entitats com el Club Ciclista Ontinyent, que fonamenta la seua aposta en l’esport de base”. Pla explicava que, com ve sent habitual, la regidoria d’esports ha donat la benvinguda a la iniciativa “perquè volem que Ontinyent siga una veritable ciutat esportiva, amb campionats de tot tipus, i on es fomente l’esport base”, destacava.

Des del Club Ciclista Ontinyent, el Director Tècnic de l’Escola, Javier Soler, detallava que el Trofeu és un dels primers de la temporada, sent a més puntuable per al circuit de la Federació de Ciclisme de la Comunitat Valenciana, comptant enguany amb la novetat de la prova de categoria cadet. Soler, tenia especials paraules d’agraïment per a la regidoria d’esports i per a les entitats patrocinadores per la seua implicació amb una prova “que esperem que siga un èxit i amb la qual seguim contant amb el recolzament de consistori i col·laboradors durant molts anys”, apuntava.

El President del Club Ciclista Ontinyent, Juan Peiró, també tenia paraules d’agraïment per l’Ajuntament i les entitats que col·laboren amb la prova, i demanava als veïns i veïnes de la zona per on s’habilitarà el circuit la vesprada de dissabte “paciència i comprensió, ja que estem parlant de xiquets i xiquetes que l’únic temps lliure que tenen al marge dels seus estudis el dediquen a fer esport, i volem que tinguen la millor formació possible”, explicava. Així mateix, animava a tota la ciutadania a acudir i animar als participants, “perquè veure competir als xiquets sempre és una satisfacció”, afegia.

Pepe Pla feia també una crida a la participació en un Trofeu al que s’espera una gran afluència de públic, i animava “a recolzar a totes i tots els participants, i especialment als 13 o 14 xiquets del Club Ciclista Ontinyent que competiran en casa, que tenen aspiracions, i per als que seria molt important fer un bon paper al seu poble i davant els seus amics i familiars”, destacava el regidor.